Donații de cărți pentru 100 de mini-biblioteci în județul Timiș

Eu am fost prietenă cu cărțile de mic copil – v-am mai povestit despre asta pe alocuri. A fost o pasiune insuflată de mama mea, și toate cadourile pe care le-am primit, de-a lungul anilor aceia, copil fiind, au fost cărți. Nu am primit telefoane, haine scumpe, sau alte minuni, ai mei m-au crescut modestă, și apreciez mereu asta. Consider că ele, cărțile, m-au influențat grozav în creșterea și dezvoltarea mea emoțională (cum să nu plângi la Winnetou?), și cred în educația prin cărți.

Astfel, dacă tot vin Sărbătorile, vine Centenarul, sau orice alt pretext, vreau să vă invit în campania mea de donații de cărți prin care îmi doresc să sprijin proiectul organizat de Asociația Mămicilor din Timișoara împreună cu Asociatia Smart Bees Education și Inițiativa în Educație (InEdu). Practic, se dorește dotarea a 100 de mini-biblioteci pentru creșe și grădinițe de stat, cu ”enciclopedii și cărți de povești cu conținut educativ adaptate vârstei copiilor”. Mi se pare o inițiativă foarte frumoasă, și sunt mai multe moduri în care putem contribui. Iată propunerea mea.

Am scos 44 de cărți din biblioteca personală, pe care vreau să le donez în schimbul a minim 10 lei donați către Asociație, cu livrare personală în Timișoara. Cărțile sunt majoritatea noi, și sunt în stare foarte bună, toate în limba română, ori de istorie, beletristică, dezvoltare personală, de toate pentru fiecare, zic eu.

Ce trebuie să faceți?

  1. Vă alegeți o carte din lista de mai jos, sau mai multe, dacă doriți, și îmi lăsați un comentariu (oriunde, în privat, pe Facebook, aici, dar să ajungă la mine). 🙂
  2. Principiul este ”Primul venit, primul servit.
  3. Aveți la dispoziție 5 zile să donați direct în contul Asociației:

    Donând direct în cont cu specificația “100 de mini-biblioteci”: Asociatia Academia Mamicilor din Timisoara – Centru de Educatie, Cercetare si Asistenta Sociala, cont RO18BRDE360SV38907053600

  4. În 2-3 zile maxim după ce primesc confirmarea (nu am nevoie să văd suma neapărat, mergem pe încredere), vă predau personal cartea / cărțile frumos împachetate ca și când ar fi cadoul vostru de Moș Crăciun. 🙂 (asta ca să setăm și niște așteptări legate de timp – nu sunt chiar Fan Courier :))) )
  5. Aș dori să închei donarea tuturor cărților înainte de Crăciun. Consider că prin suma de 44 x 10 lei (minim, deci aproape 100 de euro), pot contribui la o cauză în care cred, și care sper să vă fie și vouă dragă. 🙂

Știu că sunt multe lucruri pe această lume care merită ajutate și sprijinite. De data aceasta, cărțile reprezintă alegerea mea pentru a contribui măcar un pic la o educație sustenabilă a copiilor încă de mici (mai ales acolo unde, poate, nu sunt multe fonduri alocate în această direcție). Mi-ar plăcea ca toți copiii, dacă se poate, să fie inspirați de povești, culori, cuvinte, ilustrații, și curiozități din natură și lume, măcar așa cum am fost și eu.

Lista va fi mereu actualizată aici pe blog, pentru o transparență deplină în tot.

Rezervată” – înseamnă că cineva mi-a scris deja că și-a ales respectiva carte.

Livrată” – mai mult pentru mine, să știu că am livrat o anumită carte și o pot muta la finalul listei.

Dacă aveți întrebări, vă stau cu drag la dispoziție.

Albumul cu fotografiile tuturor cărților e public și pe profilul meu de Facebook.

 

Autori români

Cristian Ciocan – Întruchipări: Studiu de fenomenologie a corporalității

Constantin Popovici – Mamă, te rog să nu plângi

Povești de dragoste la prima vedere de Gabriel Liiceanu, Adriana Bittel, Radu Paraschivescu, Ana Blandiana, Ioana Pârvulescu – Rezervată

Dinu Pillat – Așteptând ceasul de apoi – Rezervată

Emil Cioran – Scrisori către Wolfgang Kraus 1971-1990 – Rezervată

Iulian Comănescu – Cum să devii un Nimeni (mecanismele notorietății, branduri personale și piața media din România) – Rezervată

Radu Paraschivescu – Balul fantomelor – Rezervată

Autori străini

Keith Devlin – Partida neterminată (Pascal, Fermat și scrisoarea din secolul al XVII-lea care a creat lumea modernă)

Arto Paasilinna – Anul iepurelui

Adam Bodor – Zona Sinistra

D.H. Lawrence – Amantul doamnei Chatterley

Walter Benjamin – Copilărie berlineză la 1900

Richard Ford – Cronicarul sportiv

Alexander Green – Jurnalul unui infidel

Michela Murgia – Accabadora – Rezervată

Eduardo Mendoza – Labirintul măslinelor – Rezervată

Kaya de Vos – Jurnalul unei iubiri imposibile – Rezervată

Gregor von Rezzori – Zăpezile de altădată – Rezervată

Ahdaf Soueif – Te port în gând – Rezervată

George Ritzer – Globalizarea nimicului: cultura consumului și paradoxurile abundenței – Rezervată

Heinrich Zimmer – Regele și cadavrul (Povestiri despre biruința sufletului asupra răului) – Rezervată

Martin Suter – Un prieten perfect – Rezervată

Junot Diaz – Uite-așa o pierzi – Rezervată

Jeanne Kalogridis – Regina diavolului (un roman despre Caterina de Medici) – Rezervată

Anna Dale – Șoptindu-le vrăjitoarelor – Rezervată

Agatha Christie – Cortina: Ultimul caz al lui Poirot – Rezervată

Alice Munro – Prea multă fericire – Rezervată

Dan Rhodes – Antropologie și o sută de alte povestiri – Rezervată

Jean-Paul Sartre – Zidul (și alte povestiri) – Rezervată

Mathias Malzieu – Cel mai mic sărut pomenit vreodată – Rezervată

Mathias Malzieu – Mecanica inimii – Rezervată

 

Altele

Răzbunarea Faraonilor – carte despre cultura egipteană

Gordon Curphy și Robert Hogan – Modelul Rachetă: Sfaturi pentru construirea unei echipe performante

Marchizul de Custine – Scrisori din Rusia (Rusia în 1839)

Jean Sevillia – Incorectitudinea istorică – Rezervată

James M. Buchanan și Richard E. Wagner – Democrația în deficit: Moștenirea politică a lordului Keynes

 

Serie de chick-lit-uri drăguțe și simpatice

Jenny Colgan – Amanda se mărită – Rezervată

Anna Maxted – Alergând pe tocuri – Rezervată

Melissa Bank – Ghid de vânătoare și pescuit pentru fete

Iain Hollingshead – Douăzeci și ceva

Caprice Crane – Sunt aiurită și se ia!

Melissa Bank – Magic

Clare Naylor – Pe urmele lui Alice – Rezervată

Meg Cabot – La măsura 12 nu ești grasă Rezervată

5 comentarii

  1. ristian Ciocan – Întruchipări: Studiu de fenomenologie a corporalității

    Constantin Popovici – Mamă, te rog să nu plângi
    mai sunt disponibile?

Lasă un comentariu