World, how you doin’ ? :)

Hello, world! 🙂

Ce faceți, dragilor, totu bine ? La mine da, sper că și la voi. Ce vroiam eu să vă zic azi este că …. tadaaaa, îmi place să studiez oamenii.

Mi-am dat seama de asta de ceva timp și sunt așa, un pic surprinsă de mine. De ce ? ”let’s face it”, n-am fost niciodată a ”people person”. Nu am fost nici musai retrasă, dar chiar cu oamenii nu le aveam, mai ales că îmi exprimam foaaarte greu sentimentele față de persoane. De câțiva ani, însă, am devenit mai sociabilă, mai deschisă, și nu pot să spun că mi-a prins rău.

Totuși, doar de o vreme am început și să mă uit altfel la oameni. Nu mă înțelegeți greșit, nu la toți oamenii, că doar nu-s aparat de RMN ca să scanez tot ce-mi trece prin fața ochilor. Însă cu unii oameni care sunt în jurul meu, fac asta. Uneori pur și simplu îmi place să stau deoparte, să ascult, să-i privesc jucându-și ”rolurile” de oameni, alteori îmi place să mă uit la ei să-i văd cum dansează, cum se distrează, cum lucrează. Dar cel mai mult ador să le ascult poveștile, să cunosc despre ei cum sunt.

Nu știu de unde subit chestia asta – sau poate o aveam mai de mult, dar nu am realizat eu – dar e drăguț. Aș zice că oamenii sunt groaznic de grozavi. Sunt într-unul și o mie de feluri, amuzanți, drăguți, teribili, teribili de răi, gentili, cu suflet, fără suflet, cu minte, fără minte … eh, de-asta bănuiesc că sunteți și voi conștienți.

Câteodată întreb lumea ce mai face, nu din politețe, ci din interes. Vreau să știu, mă interesează. La fel cum vă întreb și pe voi câteodată la începutul sau la sfârșitul articolelor mele, nu o fac din complezanță, chiar mă aștept să-mi spuneți CE MAI FACEȚI. E de-nțeles, cu toate acestea, reticența. Alții te-ntreabă doar ca să nu se simtă ei prost, nu pentru că le-ar păsa.

Poate ar trebui și noi să întrebăm oamenii mai des ce fac, cu adevărat, sau să nu-i mai întrebăm nimic, dacă nu ne pasă. Dar apoi iar veți zice că sunt rea și oamenii se vor simți prost dacă nu-i întrebăm ce mai fac. Păi … nasol, înseamnă că există un motiv, nu ?

Vă las și pe voi să deliberați. 😀

8 comentarii

    1. Da, Tudor, așa este, mai ales că uneori chiar vorbesc mult. 🙂 Sau scriu, după caz.
      Anywayz … CE FAAAAAACI, omule ???

  1. Studiezi oamenii demult dar cred ca nu ti-ai dat seama de acest aspect. Am remarcat in cateva postari de-ale tale acest lucru (vezi mama cu copilul din tramvai), plus in comentarii.

    Se pare ca nu te cunosti asa bine 🙂 ar fi buna o introspectie .

    1. Cartim, am scris că ”mi-am dat seama de asta de ceva timp”, deci poate știam că fac asta, dar nu conștientizam îndeajuns de mult.
      Ce mă bucură însă e că ai remarcat acest lucru 😀 Îmi place!

Lasă un comentariu