Inspecție

Încă mă mai mir de cât de ”figură” sunt. Am zis pauză ? Pe naiba … :)) Ia uitați-mă revenită cu un nooou articol, de fapt o leapșă pe care n-am putut rezista să n-o fac, de la Nice, ( merci ! ) pentru că-mi pare interesantă. Din nou, lucruri despre mine … treacă meargă. 😛

IUBESC – copiii, diversitatea, pomii înfloriți primăvara, îmi iubesc mama, sora, echipele, prietenii, să scriu, să citesc, muzica, filmele bune, plajele curate sub clar de ”soare”, culoarea albastră … etc.

CRESC – niște copii 🙂 și eu cu ei !

PĂCĂTUIESC – aoleoo … unde-i biciul ? Cu gândul, cu vorba, cu fapta. Sunt o păcătoasă !

CITESCVapoarele morții, de George Moisi. Am lăsat deoparte orice carte pentru el, are prioritate.

CRED – că totul are un rost.

MIMEZ – politețea, când e cazul. Mai îmi scapă uneori ”ochii dați peste cap”, dar numai o privire agilă ar putea observa asta. 😛

VISEZ – să ajung în Noua Zeelandă, să mă plimb pe toate continentele și să trăiesc experiențe intense pe fiecare din ele.

CER – nimic. Adică ba da, dar nu vă spun. Na bine, na, reciprocitate. 🙂

GREȘESC – în fiecare zi.

FRUMOS – hmm … corpul armonios al unei femei ! Ha, gotcha !

DEȘTEPT – dar deșteaptă de ce nu poate fi, ca să mă autopropun ? Hai, las-o deșteaptă și aici răspunsul este: Miscellaneous, ok ?

FEMEILE – complementarele bărbaților. Uneori deștepte, alteori proaste. Asta-i viața.

SEX VS DRAGOSTE – sex prin dragoste.

DETALIILE – fac oricând diferența.

ISTORIA – inutilă deseori, nimeni nu învață naibii din ea.

TENTAȚIA – înghețata. Vara, sunt de neoprit, zău …

DUREREA – prefer să mă doară ceva în suflet decât fizic. Nu suport durerea fizică, dar îndur orice dpdv spiritual.

SUFERINȚA – condiție ”sine qua non” a existenței umane.

SINGURĂTATEA – prea des ”practicată” și acceptată în zilele de azi. ”Totul e o junglă, fă totul pentru tine, nu-ți bate capul pentru ceilalți, ție să-ți fie bine.” sau „Mi-e bine singur, de ce să mai caut, cine m-ar putea place, n-am nevoie de nimeni etc. etc.” Și acum poți să te împuști. Sau pot să o fac eu, desigur …

VIAȚA – trebuie trăită, fraților !

CE CONTEAZĂ – să ai pe cineva alături, să te simți iubit, sprijinit, să fii fericit, mulțumit, cu conștiința împăcată, să cooperezi în comunitate și să-i ajuți pe ceilalți.

EU – vă pup, vă urez o zi frumoasă și pasez leapșa Andreei, că drăguța mi-a tot dat lepșe și eu ioc. Iaca întorc și eu gestul. 🙂

P.S. Am completat cu pozele promise articolul despre Irlanda, în caz că erați curioși. 🙂

17 comentarii

        1. Mulțumesc, Dragoș, pentru traducerea cuvântului 😛
          Eu însă te întrebam de partea cu ”bună negociatoare”, de ce spui asta ?

    1. Mulțumesc, vacitim, sunt o simpatică, de ce să nu recunosc ? :))))))
      Sigur că te poți alătura, îmi prinde bine un ajutor :))

  1. Faina leapsa , mai ales ca raspunsurile tale sunt originale 🙂
    Tot nu am inteles de ce dooresti pauza? Inspiratie vad ca exista cat cuprinde , rapiditatea la tastare cred ca exista si ea, de gandire nu mai vorbesc, cred ca factorul „timp” este deficitar, dar nu e imposibil de rezolvat 😛

Lasă un răspuns

