Supermiscellaneous, SuperBlog 2010

V-am spus și în articolul anterior că îmi încerc și eu șansa, participând pentru prima dată la un concurs de blogging, de această dată ”norocosul” este SuperBlog 2010, organizat de pcnews.ro, ajuns deja la a treia ediție.

Arunc și eu cu piatra, să văd unde pică. Habar n-am în ce constă, dar prespun că greu n-o fi, și dacă e de scris … atunci să curgă articolele, fraților ! 🙂

Bineînțeles că le doresc succes tuturor și … fie ca într-adevăr cel mai simpatic, original și interesant blog să câștige !

15 comentarii

    1. dAImon … este alegerea ta, nu te obligă nimeni să citești acele articole. 🙂 Eu vreau doar să văd cu ce se mănâncă, dacă nu-mi place, la anul nu mai particip.

  1. Bafta, eu cred ca o sa renunt intre timp…o sa fiu plecata si in Moldova, si la Bucuresti, nu stiu daca o sa pot sa respect toate datele.

    Apropo, ti/am dat o lepsuta, i hope not too girly :))

    1. No, îmi pare rău, dar măcar încearcă. Așa cum ai zis și tu, au nevoie de vitaminele Grapefruits. 😀
      Am văzut leapșa repede azi, am uitat să-ți mulțumesc, o iau, o iau, e interesantă. 😀

  2. Chiar nu stiu despre ce este vorba, sunt tare curioasa sa aflu in ce consta acest concurs in care v-ati inscris cu totii, sper ca nu va trebui sa scrii articole cu o tema impusa, cum ar fi reclama mascata la obiecte electronice. Iti doresc mult succes. 🙂

    1. Mulțumesc, sper și eu că nu. 😀 De curiozitate am intrat, să nu zic că n-am participat, în existența mea blogosferică, la niciun concurs. :))

Lasă un comentariu